Koidukuma..

Õnnelik, väsinud, rahul, peavalune.. armetud sõnad mu tänahommikuse enesetunde kohta. Mul pole sellist asja tükk aega juhtunud, et hakkan õhtul raamatut lugema ja järgmisel hetkel avastan, et kell on pool 7 hommikul ja raamat sai läbi! Muidugi lugesin eelmise - Päikesevarjutuse - samamoodi öösel läbi, aga siis ma aegajalt kontrollisin kella ja aegajalt mõtlesin, et nüüd peatüki lõpus lähen magama, aga seekord... ei kurda väsimuse ja peavalu üle! Mõni võib viimase võib ka eile õhtul joodud pokaali shampuse kaela ajada, aga mina ei kurda. Iga hetk, iga emotsioon (mida pole võimalik sõnadesse panna), iga mõte ja eneseleidmine oli seda magamatust väärt!

Kõik see tähendab, et olen maganud 4 tundi, aga ise olen väga rahul. Kõigist neljast oli see raamat kõige südamelähedasem - teadagi miks! See uskumatu soov kaitsta seda, kellele oled elu andnud.. kes sõltub sinust.. kes usaldab sind jäägitult.. ja armastab tingimusteta.. luupainajad ja hirmud.. Väga tuttav - unes ei näe, aga aegajalt tulevad pähe halvad mõtted ja siis halvab hirm kogu keha ja mõtlemisvõime... Palve aitab!

Aga praegu avastasin, et raamat on püsikliendile Apollos allahinnatud! Urr, mina ostsin eelmise hinnaga! Aga see on seda väärt!

Nüüd saan järgmist osa NCIS-ist vaadata! EI tahtnud kahte emotsiooni segamini ajada! Mitte enne, kui olen selle kirja saanud panna!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...