Hädas...

... nagu mustlane mädas!

Olen Miakaga natuke meisterdanud-kunstitöid teinud - nii nagu see üks varasem sügisene puu. Osalt tahaks nagu neid töid näidata ja blogisse kogemused kirja panna, aga teisest küljest teen tegelikult läbi neid töid, mille ideed kogutud Internetist ja mis järgmisele plaadile läheb. Teemaks siis "Poiste tööd. Kunsti tööd". Praegu selline nimi, tegelikkuses võib tekkida hoopis kaks eraldi plaati. Et kui nõüüd nagu ajaveebi kirja panen, siis milleks üldse seda CD-d teha...

Ei! Otsustasin nüüd targemaga (iseendaga) nõu pidades, et ikka ei pane Mia-enda töödest pilte rohkem üles. Teen lihtsalt fotod ja siis ükskord, kui plaadi tegemiseks läheb, siis saavad enamus neist sinna pandud.

Miakaga koos tegime veel liblikad sinise taeva taustal - Mia maalis tausta, mina tegin liblikad. Siis teibitud nimetähed kriitidega - Mia aitas hoolega värvida ja sai kritseldamise päris selgeks.

Tegelikult olen nüüd juba Mia joonistamise osas rahulikum. Kes veel ei tea, siis olin üsna mures. Mia ei taha üldse joonistada mingeid konkreetseid asju - pintsli ja värvidega maalib hoolega küll, aga muudkui õhupalle ja palle ja rignikesi ja pallikesi, aga ei mingeid lilli, liblikaid, inimestest rääkimata! Olin juba täitsa mures... Nüüd paar nädalat tagasi oli nõus minuga koos päikest joonistama:





ja ühel päeval joonistas täitsa ise parditibusid:






Küll nelja jalaga parditibu, aga siiski parditibu!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...