3-kuune, jõululoosid, ravijärjekorrad...

Arstil siis selleks kuuks käidud. Mõõdud lisasin sinisesse tabelisse - leiab selle sildi Tited alt. Aga põhimõtteliselt 4 cm pikkust ja 700 g kaalu juures - arst ütles, et oi-oi peaks natuke rohkem saama. Mina muidugi mures ja kohe pudelist juurde andma... nüüd olen kuulnud ühelt ja teiselt, et mõni laps võttiski 700 g maksimaalselt juurde, et minu külmetushaigus ilmselt mõjutas piima hulka... Vaatame, proovime nüüd ilma hakkama saada. Arvan, et õhtuti ikka annan enne magama minekut juurde, siis on kindel, et saab kõhu täis ja magab esimese poole ööst rahulikumalt.

Enne ei saanud aru, et ravijärjekorrad tõepoolest pikad on, aga nüüd kahe asjaga - Jako silmaarsti aja saime pooleteist kuu pärast. Teiseks peame Jakoga minema Haapsalu neuroloogiasse võimlema-massaaži, aga selleks aastaks enam konsultatsiooniaega pole... pidid ise mulle tagasi helistama, kui järgmise aasta graafikut tegema hakatakse. No vat, sellised on siis ravijärjekorrad!

Tegime Haapsalu rahvaga ka jõululoosid ära. Mina pean tegema M-ile - ühele M-idest. Tegelikult on mul mõte olemas. Äkki õnnestub ise sel aastal jõulukingid teha... Taebla seltskonna jõululoosi pean tegema ka inimesele, kellele on mul mõte olemas. Ainult lastele ei oska midagi asjalikku välja mõelda. Sõbranna lastele kingin raamatud, see on lihtne. Enda omadega ei tea veel ja Marii ja Mirkoga ka veel mõtteid pole, aga kuna lapsed jätsime jõululoosidest välja, siis midagi väikest ja asjalikku võiks neile ju kinkida.

Hahh - vaatasin ja kirjutasin sinna Mia-Jako tabelitesse juurde, et kui palju nad siis pikkust-kaalu igas kuus juurde võtsid... no mitte ei pea muretsema, Miakal 700 selline keskmine oligi, mis juurde tuli...

Mia oma lemmiktegevusega


3-kuune põnn

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...