Suur saak.. suur saak..


Minu potipõllupidaja sügis on saabunud... viljad valmivad..

Mida siis kasvatasin - TOMATEID. Kirsstomateid kui täpne olla, ainult minu vanaema arusaam põõsastomatitest ei ühtinud minu arusaamaa põõsastomatitest - mõni taim on pikem kui mina. Mõmmik ütles üks hetk rõdu kohta, et see näeb välja nagu kasvuhoone - kõik mu 14 potitaime olid ka rõdul tomatitele seltsiks. Ja kui külmaks läks ja tomatid tuppa vedasin - panin nad kööki - siis vangutati ainult pead..

Aga saak on siis selline, et olen siiani korjanud 40 pisikest tomatit. Kui hästi läheb, siis vähemalt 10 saan veel.. Ja maitsevad täitsa tomatina.

Igal juhul on järgmiseks aasta laienemisplaanid sellised:
1. ise seemned osta ja tõesti põõsastomatid saada ka, no taimi võiks olla näiteks 6
2. ühte potti peaks natuke tilli külvama ja neile seltsiks paar sibulat pistma mulda
3. ühte potti panen lehtsalatit.

Sellega mu järgmise aasta plaanid esialgu piirduvad. Kuigi tegelikult tuli mul rumal mõte, et kas on võimalik pajas kartulit kasvatada? A pada mul pole, nii et kartul jääb ära!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...