Vähe rasvane...

Laupäeval oli veidi imelik poes käia - ei saanudki valida seda, mida tavaliselt. Iga asja valides lugesin ja uurisin, millel silti polnud, jätsin kõrvale... Ikka kui palju on rasva 100g tootes. Tagasi tulin poest nii: 4 suurt õuna, kaks pakki porgandeid, 3 light jogurtit, päris sink (mitte keedu), võimalusel kanasink, juku juust, lahja koor, lahjem piim (tõsi küll, sellega lendasin ma orki - polnud 1,5% vaid oli 0,05% ja see on ikka väga lahja), light merevaik, light majonees, täistera leib ilma nisujahuta jne ning nii iga päev...

Milles siis asi? Minu kallil kaasal on veresuhkur liiga kõrge ja kehamassi indeksiga pole ka asjad kõige paremad ja nii ongi, et tärbime väherasvast. Hakkan juba harjuma igaõhtuse porgandi puhastamisega - tegelikult on endalgi väga hea näksida õhtul - tunuduvalt parem kui nagistada kartulikrõpse, komme, shokolaadi ja muid matsvaid asju. Ärge nüüd valesti aru saage - mul on ikka igasuguseid isusid seoses minu olukorraga ja mõnikord annan neile ikak järele ka, aga mina ei peagi hetkel alla võtma - peame oma issi tervise korda saama ja mina peangi 300 g nädalas kosuma... kujutage ette, kui palju ma juurde võtan augustiks? Äkää....parem ei kujuta ette!

Aga vat nii me siis elame - väherasvasel ja suhkruvaesel dieedil, praadimise asemel keedame ja panem ahju. Vähemalt üks meist elab nii, aga püüame talle igati toeks olla. Kui pisut soemaks läheb ja kergliiklustee üles sulab, siis ehk hakkan oma abikaasa käima ka, aga eks see paistab, vähemalt plaan on, a selleks veel aksessuaare vaja.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...