Punnikesed

No vat seda oli nüüd küll kõige vähem vaja - mingi totter allergia - polegi ühtegi ammu olnud... hmzz... Tea, mille peale mu keha seekord pahandab?

Need Starmani kutid on ka lahedad :P Tulid panid digiboxi paika, lubasid tunni pärast tagasi tulla allkirjastatud lepinguid tagasi võtma - tüübid unustasid. Ei tea, mis saaks, kui meie "unustaks" need nendeni toimetada?

Ok, nüüd on küll väss ja homme peab köögimööbli paigaldajaid hakkama varahommikul ootama - pool üheksa on vara - väga vara! Ma tavaliselt ärkan sellele ajal, a homme pean juba ärkvel olema, "pestud-kustud-kammitud" nagu mu üks sugulane mõnikord ütleb :P Äää... isegi hommikusöök peab selleks ajaks olema köögist välja toimetatud... Ja veel - mul on kas liiga palju aega või on mul blogid otsa saanud - loetavad ja huvipakkuvad blogid noh! Sarnane mure, mis Vötsil...

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...