Nagu Tallinna linn...

... mis kunagi valmis ei saa!

Ükski tuba pole selline, et võiks öelda, et täitsa valmis ja ilmselt järgmise poole aasta jooksul ei saa ka öelda, et nüüd on valmis.

Aga vähemalt nii palju, et elutoas paistab üks nurk juba välja nagu peaaegu elutuba. Ja magamistoas paistab juba ukse pealt, et on magamistuba - ilma liistude ja riidekapita, üks tapeedi serv lõigata, aken silikoonitada ja pesta, aga juba paistab magamistoana. Õnneks.

Aga praegu sain vahva kirja...
---
Palun täpsustaega oma uue aadressi asukohta mis vald, maakond! Kas tegu on just Tänava põik ?-?? või on lihtsalt Tänav ?-??, kuna selle inteksiga annab ainult Tänav aadressi ja Maa amet pole ka kinnitanud sellise aadressi nagu tänava põik , palun täpsustada!
---
Tegu siis ajakirjade tellimuse ümbervormistamisega... esiteks on kirjas mitu armsat kirjaviga... ja sellest teisest mõistmatusest ma rääkima ei hakkagi... Saan küll aru, et kõik inimsed ei pea teadma, kuidas meil tänavanimede vahetus toimub, aga...! Kui ma kirjutan, et aadress muutus, siis ma mõtlengi, et aadress muutus ühest teiseks! Grr... võib-olla ma olen niisama kuri, aga mulle tundub, et kui ma midagi kirjutan, siis see nii ka on. Eriti vahva on see, et kirjutasin esimeses kirjas oma täisaadressi - tänava, maja, korteri, indeksi, asula, maakonna. Jätsin asula nime järele vald kirjutamata, sest see on üks ja sama nimi (siiani pole kellegi probleemi tekkinud, et ei leitaks inimest üles), sest tavaliselt liiguvad Eesti Postis asjad indeksi, mitte valla nime järgi! Ja nüüd küsitakse, mis maakond? No tere talv!

Grrh!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...