Operatsioon "Kips" 2

Ütleks praegu kolm kaunist sõna meie kalli e-Riigi aadressil... Lapsele pandi kips kolm nädalat tagasi teisipäeval. Paberid anti Kohtla-Järve traumapunktist kaasa perearstile. Viisime kohusetundlikult paberid ära.

Esmaspäeval sain perearstilt saatekirjad röntgenisse ja kirurgi juurde. Mingu hommikul röngenisse ja peale seda kirurgi juurde, et kirurg peaks olema neljani tööl. Ei sõnagi sellest, et annaks meile pildid kaasa või kirurgi juurde aja peaks kirja panema või midagi sellist. Helistasime röntgenisse, see venelanna meist vist eriti hästi aru ei saanud - teisipäeval alates 12-st võib minna. Ma ei tulnud ainult selle peale, et peaksin üle uurima, millal kirurg tööl on. Läheme, teeme karjuva lapsega pildid ära - kirurgi vastuvõtt lõppes 11:00. No esimene kurat! Siis sain õe käest õiendada, et mida ma siin ukse taga teen, täna on vastuvõtt lõppenud, minge pange registratuuris aeg kinni! Kusjuures regitratuurist just enne käisin kirurgi kohta küsimas ja mulöle öeldi, et minge ukse taha ise rääkima...

Sain registratuurist teada, et perearst võib helistada ka. Helistasin perearstile - temal ei pruugi hommikul meeles olla, tal pole tööaeg, helistagu ma ise. Helistasingi! Kirurg teatab, et tal pole ühtegi paberit millega võrrelda, miks üldse paberid perearstile viisin, mida tema nendega teeb... Pangu ma aeg kinni, võtku perearstilt paberid ja tulgu lapsega uuesti kohale. Kurat! Nagu ma elaks polikliiniku kõrval, et saan iga hetk kipsis jalaga kolmeaastasega kohale kapata ja mööda ilma ringi trampida!

"e-Riik my ass!" Vasak käsi ei tea, mida parem jalg teeb! Vihast nutma ajab selline lapse solgutamine.

ÄRGE JÄÄGE HAIGEKS, VÄHEMALT LÄÄNEMAAL MITTE!!!

Aga muidu istun Miakaga kodus, kõrvetan meisterdamise CD-plaate homseks ideelaadaks. Mõtlen homse korteritehingu peale ja kirun meie tervishoiusüsteemi.

Saime ikka homseks aja kirurgi juurde. Eile teatati mulle regitratuurist, et neljapäevaks saab :D...

Kommentaarid

KUTU ütles …
Ma olen seda terve elu rääkinud, et Läänemaal pole mõtet arste külastada...

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...