Cmd

No muidu olen ma suuteline asja uurima ja uut asja omandama, aga täna ei suutnud mitte Caltzu aidata. See neetud ülesanne oli üle minu pea - olen natsa väsinud ja ei suuda kogu inglisekeelsest tekstist aru saada - pooli sõnu nagu ei oleks üldse kuulnud.

Laupäeval oli tegelikult vahva päev. Pidasime koolitust... Kokku oli meid 10. Rääkisime advendist, multiintelligentsusest, õpistiilidest, jõulumeisterdamisi nokitsesime ja ideid vahetasime.

Minu ettekanne oleks vist võinud pisut kindlamalt kõlada, aga vabandan ennast sellega, et kuna rääkisin ise sellest teemast esimest korda (olen seda umbes kolm korda kuulnud ja läbi teinud) ja aega ettevalmistuseks kukkus lõpuks liiga vähe välja, siis asjaolusid arvestades kukkus kõik normaalselt välja. Natuke kökkmökk oli vahepeal, aga see ebakindlusest. Üks ütles veel, et hea oli, et teooriat ei rääkinud palju, oligi hea ja praktiline...

Loodetavasti teistele ka sobis! Teinekord olen paremini ette valmistatud! Aga seltskond oli mõnus, rahulik, jõulune.

Muide, mitme õhtu tulemusena olen jõudnud joontepesa mängus kahekümnendale levelile ja tulemuseni 104 832 521 punkti. Aga ma viimaseid leveleid ka nii mängisin, et iga õhtu üks level, arvuti standby peale, järgmisel õhtul samast kohast edasi...

Seoses multiintelligentsusega tuli meelde: minu käest on küsitud, et mis mind köidab loogika- ja mõtlemismängude juures - igav ju, actionit pole. Endale tundub, et nende mängude mängimise ajal ma korrastan mõtteid. Ei oska seda paremini seletada, aga kõik keerulised ja olulised asjad saavad selgemaks. Mõted rahunevad maha ja pea ei "suitse" otsas. Ja mulle meeldib, et enamasti konkurents puudub. Muidugi on hea teada, kui palju ise punkte said, aga kuna mind igasugused edetabelid ei huvita ja enda punkte meeles ei pea, siis on mõnus mitte teada, kui palju keegi teine punkte saanud on.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Minu meelest oli ka selline mõnus ja turvaline seltskond. Hästi mõnusaid ideid sai ka! Sa olid lahe!
Kristel ütles …
Tänud sulle, see tõstab mu enesetunnet selle ettekande osas!

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...