Rahulik elu...

Sellele "Just siis, kui sul on kiirele" vastukaaluks

Armastan oma rahulikku elu. Hommikul oli mõte, et olen enda eluga ikka väga rahul.

Mul on mõnus kodu - mis siis, et üürikorter, ükskord see muutub niikuinii.

Mul on armastav abikaasa ja armas väike tütar, mis siis, et tirts just sellises eas, et kõike peab proovima ja katsetama emme kannatuse suurust.

Mul on rahuldust pakkuvad töökohad - kaks muide - maal vist eriti teisiti ei saa, mis siis, et mulle tundub, et selle aja eest, mis ma tööd teen, ei saa ma piisavalt palka, abikaasa jälle ehk saab.

Mul on võimalus oma väikest last veel mitte lasteaeda panna, ennast ja oma pereelu selle rütmi sisse suruda. Mis siis, et sellepärast peame oma pere ja ema perega natukene rohkem aega planeerima ja mõnikord olen sunnitud tüdruku tööle kaasa võtma, kui ema koolitusel on, aga tööl jälle ollakse mõistlikud.

Ja ausõna ma ei vaja shokiturismi, teravaid elamusi, riskimist eluga. Ma vajan oma rahulikku ja turvalist elu ja olen selles rahul ja õnnelik. Niikuinii on iga päev Eesti teedel sõitmine üks pidev eluga riskimine!

Nii et mina olen oma eluga rahul. Muidugi on ju nii, et tahaks rohkem palka ja oma kodu ja oma arvutit ja seda raamatut ja seda asja ning mida kõike veel. Aga see kõik on suhtumise küsimus, ükskord me saame need asjad niikuinii, peab oskama natuke oodata ja kannatada.

Mina olen rahul!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Itimees

Sünnipäevaluuletus

Mia jõulusoovid...