Just siis...

..., kui sul on kiire, siis on su id-kaardi sertifikaadid kaotanud kehtivuse ja sa ei saa ei e-kooli, panka ega digiallkirja anda.

..., kui sul on kiire, siis ei võeta telefoni.

..., kui sul on kiire, siis on õpilasel aega küll klassis oma koti kallal kohmitseda ja tema aru ei saa, et sinul on kiire. Sinu probleem ju, et sul on kiire!

..., kui sul on kiire, siis saab su oma isiklik laps mingi väikese armsa pättusega hakkama ja see pättus on selline, millega sa pead kohe tegelema ja selle kohe ära likvideerima, edasi lükata seda ei saa.

..., kui sul on kiire ja sul on tunni aeg, siis on su vennal java progemises abi vaja. Kahjuks ei jõudnudki päeval aidata, aga selle eest saime õhtul peaaegu kogu ülesande tehtud :D ja minul saavutusvajadus jälle rahuldatud natukeseks ajaks. Uhke tunne on ikka, et oled mingi lihtsa üelsandega hakkama saanud :P

..., kui sul on kiire, siis tahavad sinult kõik töökohas korraga midagi - mu viirusetõrje ei tööta, mu läpakas pole nerot, mu läpakas ei tee eKoolis tunnistusi lahti, mu läpakas ei lähe Internetti, mul on teile mitu küsimust ja probleemi seoses Interneti ja ARX-iga, ma ei saa projektorit tööle, miks see eKool on ikka niisuguse süsteemiga üles ehitatud, miks see ei võiks olla hoopis nii, miks ma ei saa brauseri nuppe kasutada, miks eKool mu kogu aeg välja viskab? Kusjuures mind on eKool kogu kaheaastase kasutamise jooksul välja visanud ainult kahe käega loetud arv kordi ja siis ka olen ma ilmselt kahel kolmandikul ise süüdi olnud. Nii kerge on süüdistada kedagi teist! Mina pole ju kunagi süüdi!

..., kui sul on kiire, et valmistada ette pulmaaastapäevaks külla kutsutud sugulastele natuke näksimist, siis tahab su ülemus sinult midagi ja sul pole aega sellega sel õhtul kohe üldse tegeleda ja meelde tuleb alles sügaval ööl, et sa lubasid talle midagi.

..., kui sul on kiire, tahab su teine ülemus sult komandeeringu lehte, et maksta sulle sõidukompensatsiooni, ja sul tuleb see uuesti meelde alles kaks päeva hiljem.

Just siis, kui sul on kiire... ma vihkan kiiret aega - õnneks tuleb seda mõnikord ette, aga lühiajaliselt. Väga tänulik olen oma õppealajuhatajatele, kes tegid mulle sellise tunniplaani, et ma ei pea hommikul lapsega kihutama poole öö ajala kuhugi tööle ja arvutiklassi... Tänud!

Just siis, kui sul on kiire...

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...