On eKooli tunne...

On teiste elu elamise tunne!
On tunne, et muretsen liiga palju asjade pärast, mis minust ei sõltu!
On tunne, et kui mina neid asju tagant ei torgi, siis ei tee seda keegi ja lõpuks ikka näidatakse minu peale, et näet, pole veel valmis!
On tunne, et minul on seda eKooli rohkem vaja, kui kooli juhtkonnal.
On tunne, et ainult mina käin ja torgingi kogu aeg! "Näet, see admin jälle tuleb oma tülikate küsimustega, mida tal jälle vaja on?!?" "Hmhh... jälle see admin on kirjutanud, jälle ta tahab minult midagi".
On hädaldamise tunne!
On abituse tunne!
On tunne, et mitte kedagi ei koti, kas asi saab 1. septembriks valmis.
On tunne, et teised inimesed ei mõtle sellele, et minu ööpäevas on ka 24 tundi, mul on ka pere, kellega tahaks koos olla, mul on ka vajadus süüa ja magada.
On tunne, et kõik jääb ikkagi viimasele minutile.
On tunne, et ikkagi jääb midagi veel tegemata.
Ja lõpuks on tunne, et tehke ise, kui te minuga koostööd tegema ei hakka!
No tere talv - üks ütles mulle selle peale, et mul on vaja ruumide nimekirja ja aineid, mida selles klassis õpetatakse - mine käi koolimaja läbi ja kirjuta üles. Umbes sama hea, nagu ma peaks minema õpilaste nimekirja õpilaste pealt kirja panema. Aga pange tähele - õpperühmadega nii juhtubki. Õnneks on ka mõistlikke inimesi, aitähh R. ja aitäh JM küsimustele vastamast.
On tunne, et olen kuri, aga kurjade mõtetega magama minna ei taha!
On tunne, et lähen dušsi alla kurjust endast välja loputama.
Head ööd!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...