Õhus on...

... õhus on... õhus on... hmhh... ei raatsi seda kohe kuidagi välja ütelda! Õhus on sügise hingust, kargust, päikesesooja, mis soojendab, aga ei kuumuta, vihma lõhna, tuult, äikesepilvi, kustunud meteoriidisaba, kollaseid kaselehti, õpetajaid teretavaid õpilasi (september hakkab vaieldamatult lähenema, kui kooliõpilased hakkavad õpetajatele jälle tere ütlema), koolieelset peataolekut, tunnet, et veel pole nagu õige aeg, aga juba peab soemalt riidesse panema, aknad ei saa enam ööpäev läbi lahti olla.

Käisime nädalavahetusel Tuksis. Reedel oli veel suvi. Laupäev oli ei liha ega kala ja pühapäeva hommikuks oli sügis. Õhk oli sügise soe. Päike enam ei kuumutanud vaid soojendas meeldivalt. Mõnus oli päikese käes olla. Kassi tunne tuli - nihkusin päikesega kaasa - väga mõnus on selline kassi tunne. Kurb ka. Ei tahaaa veel sügist ju! Liiga ruttu tuli jälle! Ja neid tundeid kirjeldab kõige paremini ikka Tätte lauldud laul.

Ei ma taha, aga
aastas korra ikka lähen närvi,
kui ma lahe kohal kogunemas
märkan linnuparvi.
Oh haned ärge trügige te
parvedesse veel.
Just jõudsid minna soojaks
südamed ja mereveed.

Ei ma taha, aga
aastas korra ikka lähen närvi,
kui ma metsatukas kaskesid näen
vahetamas värvi.
Oh pardid ärge trügige te
parvedesse veel.
Just jõudsid minna soojaks
südamed ja mereveed

Ei ma taha, aga
aastas korra ikka lähen närvi,
kui ma uduloori õhkamas näen
jõgesid ja järvi.
Oh kured ärge trügige te
parvedesse veel.
Just jõudsid minna soojaks
südamed ja mereveed

Ei ma taha, aga
aastas korra ikka lähen närvi,
kui saab selgeks et on lähenemas
suve viimne tärmin.
Oh luiged ärge trügige te
parvedesse veel.
Just jõudsid minna soojaks
südamed ja mereveed.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sünnipäevaluuletus

Itimees

Mia jõulusoovid...